آنالیز کلمات کلیدی

آنالیز کلمات کلیدی

روش آنالیز کلمات کلیدی

گروه برنامه نویسی آرکد در این مقاله قصد دارد روش آنالیز کلمات کلیدی را به شما نشان دهد.

دلیل آنالیز کلمات کلیدی توسط شما ، موارد زیر می باشد

  • چه کلماتی کلیدی برای گوگل اهمیت بیشتری دارد
  • رقابت بین وبسایت های مشابه
  • بازدید بهتر وبسیات شما

برای شروع عملیات آنالیز کلمات کلیدی ابتدا کلمه ی کلیدی خود را به صورت مستقیم در گوگل وارد نمایید .

اگر برای کلمه کلیدی انتخاب شده توسط شما تعداد بسیار زیادی (مثلا 200 عدد) وبسایت با همان کلمه کلیدی وجود داشت به این معناست که شما کلمه کلیدی سختی را انتخاب کرده اید . سخت بودن کلمه کلیدی به این معنا نیست که نمیتوانید با این کلمه ی کلیدی کار خود را انجام دهید  بلکه ممکن است در شما 6 ماه زمان ببرد برای رسیدن کلمه کلیدی شما به صفحه اول گوگل ، پس بهتر است در درجه اول واقع بین باشید .

اگر شما تعداد کمی از وبسایت ها را در صفحه اول گوگل بر روی کلمه کلیدی خود مشاهده کردید ، در این زمان شما میتوانید با آنها در این کلمه کلیدی به رقابت بپردازید . دلیل این کار این است که تعداد کمی از شرکتها و مالکان وبسایت افراد را برای seo سایت استخدام مینماینند و این شانس زیادی را به شما میدهد که به راحتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

اگر متوجه تعداد زیادی تبلیغ گوگلی بر روی کلمه کلیدی خود شدید ، این نشانه خیلی خوب می باشد . این به شما نشان میدهد که کلمه کلیدی مهمی را انتخاب کردید چون دیگران حاضر به پرداخت پول بابت آن شده اند .

ابزاری برای آنالیز کلمات کلیدی :

وبسایت جهت آنالیز کلمات کلیدی به نام moz که از آدرس زیر فایل دسترسی می باشد ، همچنین برای moz تولبار جهت مرورگر chrome و fivefax موجود می باشد.

در مقاله بعدی به شما نشان میدهیم ، که دامنه شما چه تاثیری بر روی سئو دارند.

 

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *