بخش تسویه حساب در ووکامرس

این بخش نیز دارای زیر منوی گزینه های تسویه حساب و دیگر بخش های صفحه تنظیمات روش پرداخت یعنی خرید BACS، چک، پرداخت هنگام دریافت، پی‌پال می باشد.

  • تسویه حساب

گزینه شماره 1 : کوپن ها . کوپن ها همان تخفیف هایی هستند که شما به مشتریان خود میدهید و مشتریان با داشتن نوشته خاصی میتوانند در انتهای خرید تخفیف خود را اعمال کنند.

گزینه شماره  2: Checkout Process   دارای دو قسمت است “فعال کردن خرید بدون عضویت “که به مشتریان اجازه میدهد بدون ثبت نام در وب سایت سفارش خود را ثبت کنند.

و قسمت “مجبور به پرداخت امن کن” که اجبار سایت به استفاده از HTTPS در برگه‌ی تسویه حساب ( نیازمند گواهینامه SSL ) باعث افزایش امنیت در خرید خواهد شد

  • برگه های تسویه حساب

این برگه‌ها نیاز به انتخاب دارند تا ووکامرس بفهمد که هرکدام کجا هستند. این برگه‌ها در هنگام نصب افزونه ساخته می شوند، اگرنه باید آنها را دستی بسازید.

گزینه شماره 3 : برگه سبد خرید _ سبد خرید شما در کدام برگ نمایش داده شود

گزینه شماره 4 : برگه تسویه حساب _ تسویه حساب شما در کدام برگ نمایش داده شود

گزینه شماره 5 : شرایط و ضوابط _ شرایط و ضوابط شما در کدام برگ نمایش داده شود

گزینه شماره 6 : تکمیل پرداخت _ نقطه پایانی به آدرس برگه شما افزوده می شوند که مسئولیت رسیدگی به اقدامات خاص در طول فرایند پرداخت را دارند. آنها باید منحصر به فرد باشند.

تسویه حساب


خرید bacs  

خرید bacs  یکی دیگر از زیر مجموعه های تسویه حساب است . عبارت BACS مخفف Bankers’ Automated Clearing Services است که به واریز مستقیم به حساب توسط مشتری گفته میشه

گزینه شماره 1 : خرید bacs  _ فعال / غیر فعال آن را مشخص کنید که میخواهید از این امکان استفاده کنید یا خیر

گزینه شماره 2 : عنوان : نامی که برای این شیوه انتخاب میکنید که به مشتری نمایش داده شود مثلا پرداخت مستقیم

گزینه شماره 3 : توضیحات : باید توضیحات مختصری راجب نحوه کار این شیوه به مشتریان خود ارائه دهید

گزینه شماره 4 : دستورالعمل ها : اینجا باید نحوه کار را به مشتری خود اموزش دهید

گزینه شماره 5 : اطلاعات حساب کاربری : در اینجا باید اطلاعات حساب خود را وارد نمایید

پس از پایان وارد کردن تنظیمات گزینه دخیره تنظیمات را بزنید .

خرید bacs


check payments  یا پرداخت از طریق چک

به سراغ گزینه بعد که check payments  یا پرداخت از طریق چک میرسیم که با این روش مشخص میکنید که مشتری بعد از ثبت سفارش مبلغ قابل پرداخت رو از طریق ارسال چک به شما پرداخت کند.

گزینه شماره 1 : فعال و غیر فعال : مشخص کنید که میخواهید از این امکان استفاده کنید یا نه

گزینه شماره 2 : عنوان : نام این شیوه پرداخت را بنویسی

گزینه شماره 3 : توضیحات : باید توضیحات مختصری راجب نحوه کار این شیوه به مشتریان خود ارائه دهید

گزینه شماره 4 : دستورالعمل ها : اینجا باید نحوه کار را به مشتری خود اموزش دهید

چک


پرداخت هنگام دریافت 

به قسمت پرداخت هنگام دریافت میرسیم . این قسمت همان روشی است که بعد از سفارش محصول پیک ان را به ادرس مشتری می برد و هزینه را حضوری دریافت میکند (این روش به هیچ وجه توصیه نمیشود چون ممکن است تعداد کالا های برگشتی شما بالا برود)

گزینه شماره 1 : فعال بودن پرداخت هنگام دریافت : مشخص کنید که میخواهید از این امکان استفاده کنید یا خیر

گزینه شماره 2 : عنوان : در اینجا میتوانید نام این شیوه را انتخاب کنید مثلا پرداخت پس از تحویل کالا

گزینه شماره 3 : توضیحات : باید توضیحات مختصری راجب نحوه کار این شیوه به مشتریان خود ارائه دهید

گزینه شماره 4 : دستورالعمل ها :  اینجا باید نحوه کار را به مشتری خود اموزش دهید

گزینه شماره 5 : فعال کردن روشهای ارسال : در این قسمت باید انتخاب کنید که چه شیوه برای ارسال نیاز خواهید داشت

گزینه شماره 6 : تایید برای سفارش های مجازی : که میتوانید انتخاب کنید که پذیرش حمل و نقل cod  در صورت مجازی بودن سفارش صورت بگیرد یا خیر .

در آخر گزینه ذخیره تغییرات را بزنید .

پرداخت هنگام دریافت

[تعداد: 3    میانگین: 3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *